Freesco, NND, CDN, EOS

http://www.freesco.pl
Dzisiaj jest poniedziałek, 23 czerwca 2025, 22:50

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Klasa dla gier
Post: piątek, 24 marca 2006, 20:43 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 24 października 2004, 12:00
Posty: 375
Lokalizacja: Łuków
Witam. Dodalem do htb klase dla gier, porty udp 27015:27090. Wylapuje pakiety poprzez iptables -t mangle -A PREROUTING -p UDP 27015:27090 -j MARK --set-mark
No ale jak jest duzy ruch, to pingi sa olbrzymie, co na to zaradzic, ustalilem dosc duza wartosc. Chodzi tu o upload, bo lacza w dol jest jeszcze duuuuzo. Prosze o jakies pomysly i pozdrawiam !!!

_________________
Wszystko da sie zrobic !!! NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH DO ZROBIENIA !!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek, 24 marca 2006, 23:19 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: sobota, 14 maja 2005, 15:07
Posty: 3177
Lokalizacja: Busko-Zdrój
jesli na laczu jest ruch w okolicach 70% Uploadu czy downloadu to nawet takie cuda nie pomoga.

w opisie niceshapera autor troche przesadzil z dodaniem wpisu ze klienci moga spokojnie grac :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota, 25 marca 2006, 01:17 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: środa, 26 października 2005, 13:02
Posty: 1404
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
co do gier to jest z tym zawsze problem jesli je przycinasz zostaw je na full jesli chcesz zeby dalo sie grac

_________________
www.komputer.cuprum.pl
Intel Core 2 DUO QUAD, DUAL DDR2 8GB, GF8800 1 GB, HDD SATAII 750 GB + 750 GB + 80GB + IDE HDD 40 GB, Linux Mandriva 2008 PP


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota, 25 marca 2006, 02:03 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 24 października 2004, 12:00
Posty: 375
Lokalizacja: Łuków
Czyli jedynym trafnym rozwiazaniem jest puszczenie danych portow na mniej obciazone lacze. Generalnie najwiekszy ruch generuje p2p wiec moze troszke przyciac p2p, lacze bedzie wtedy czystsze, no nic, bede cos kombinowal. Dzieki za odpowiedz, pozdrawiam.

_________________
Wszystko da sie zrobic !!! NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH DO ZROBIENIA !!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 26 marca 2006, 18:02 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 24 października 2004, 12:00
Posty: 375
Lokalizacja: Łuków
Rozwiazalem ten problem. Na glownej klasie dla interfejsu wyjsciowego stworzylem podklase o predkosci 400kbit/s do niej podpialem userow. A do glownej klasy podpialem klase dla gier. Na chwile obecna to dziala. No ale jak przybedzie userow, to sie zobaczy. Musze skompilowac nowe ipp2p, bo to juz nie wylapuje tak kochanych zamulaczy :lol:

_________________
Wszystko da sie zrobic !!! NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH DO ZROBIENIA !!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Hosting: Compus-Net
RobertKonik.pl