vacpan pisze:
Prawdę mówiąc to bardzo nie chce mi się instalować Windowsa. Próbowałem za to na Slackware i na NND i na różnych wersjach sterowników od modemu. Dodam, że system działa już jakieś 3 miesiące a wcześniej problemów nie było. Do TPSA dzwoniłem ale nie wiele idzie u nich osiągnąć. Niby wysłali kogoś kto sprawdził linie ( kabel chyba z tego co zrozumiałem ) oni coś sprawdzili jeszcze w centrali. Mieli wysłać montera żeby naprawił ale słuch o nim zaginął. Jak tam z nimi rozmawiać, pod jakie numery dzwonić, z kim gadać, co mówić? Przedstawiać problem czy po prostu udawać idiotę i mówić "Panie internet mnie nie działa" ?
Kilka razy musisz zadzwonic az cos zrobia - norma.
vacpan pisze:
Dodam jeszcze, że rozłącza najczęściej w godzinach mniej więcej 17-21 (nie mam nic co crona dopisane

) .
Linia.
vacpan pisze:
Ponawiam też pytanie o to czy da się zmniejszyć po stronie klienta prędkość linii tak jak kiedyś pamiętam można było zrobić, żeby modem 56k łączył się z prędkością np.33,6k . Można coś takiego zrobić z Thompsonem i neo bo mogę spokojnie zrezygnować z maksymalnej prędkości na rzecz stabilności działania.
Czy mozna? Wydaje mi sie ze nie. A nawet jak by szlo to nie wplynie dobrze na stabilnosc. Odpusc sobie tą opcje.
Od siebie bym proponował coś innego: przyjrzyj sie modemowi, modemy na usb mają do siebie to, że lubieją robić takie numery. Zainteresuj sie modemem po RJ45. Poszukaj na forum o problemach z tymi modemami(na USB).
_________________
Dedykowane systemy CRM, e-commerce i witryny korporacyjne.
Software House Poznań