Ja mam DSL-a (i wszystko wskazuje na to, że usterka wynikała z samoczynnego zgłaszania się faksu po kilku dzwonkach - faks był wpięty do linii bez filtra ADSL, i sygnały faksu desynchronizowały DSL-a). Technicy z TP SA doszli do tego, jak próbowali się do nas dodzwonić, zgłaszał się faks, i w tym momencie padał DSL).
Po twoim modemie z wyjściem USB wnioskuję, że to o ADSL pewnie chodzi, choć nie koniecznie, z resztą od strony sprzętu to praktycznie to samo. No chyba, że chodzi o obsługę, kontakt z klientem, i szybkość interwencji. Trzeba przyznać, że obsługa dla klientów usług DSL jest dużo sympatyczniejsza, i skuteczniejsza niż względem klientów ADSL-owych.
Jeśli po łączu USB na tej linii internet chodzi bez zarzutów, to pozostaje zapewne
- uszkodzenie modemu,
- uszkodzenie kabelka sieciowego
- uszkodzenie karty sieciowej w komputerze
- problemów z systemem operacyjnym
I pewnie jeszcze parę innych możliwości dałoby się wymyślić
