Freesco, NND, CDN, EOS

http://www.freesco.pl
Dzisiaj jest poniedziałek, 23 czerwca 2025, 12:52

Strefa czasowa UTC+2godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nie rozumiem czegos, czytam forum i czytam i nie moge znależć. Chodzi i to ze jestem łągodnie pisząc zielony. Sciagnałem sobie najnowsze nnd odpaliłem, i...hmmm dupa netu nie ma!! pinguje kompy, pinguje nnd ale nie ma polączenia z netem. co musze zrobic czy gdzieś pisze jak to zrobic?? skonfigurowałem net-conf, htb ale nie wiem po co jak i tak net nie działa!!!

trakcie instalacji wybieram NEO+ wszystko jest ok, ale nie działą. dla pewnosci hasło i login ktore wpisuje podczas instalki to to z
"Paramtetry techniczne:
NAzwa użytkownika (połączenie internetowe):xxxxxxx@neostrada.pl
Hasło użytkownika (połączenie intternetowe):xxxxx
tak??? bo juz zgłupiałem całkiem

Tytuł:
a rozpakowałeś http://nnd.freesco.pl/download/dodatki/sagem.tar.gz ?

Tytuł:
no....nie... kurcze dzieki zaraz to robie, a tak na marginesie pisze gdzies jak krok po kroku skonfigurowac to COS, wprawdzie nie mam sieci (tylko 3 kompy w domu), tzn. nic powaznego, ale chcialbym sprobować NND, czytaj pytania na forum, odnosi sie wrazenie ze pytajacy znaja juz nieźle temat dlatego nie za bardzo mi to coś mowi. gdzie znajde odpowiedzi na podstawowe pytania?? jest jakis faq, bo nie chce zawracać głowe takimi banalnymi pytaniami jak np. to co zadałem :P Pozdrawiam

Tytuł:
niestety, chyba nie :( Ale polecam szukanie na forum :)

trzeba troszke uważaćna opcje wyszukaj, bo czasem podaje że nic nie ma a jak się ręcznie szuka to jest :lol:

Tytuł:
Użytkownik

EE kolega łoś wprowadza w błąd kolegę dudka ..
przecież w najnowszym iso jest już wszystko co potrzeba do uruchomienia sagem 800 na USB .
Niech kolega dudek odpusci sobie ten tar.gz i zacznie wszystko instalować od początku .
pozdrawiam

Tytuł:
sorry

Tytuł: