Freesco, NND, CDN, EOS

http://www.freesco.pl
Dzisiaj jest wtorek, 16 kwietnia 2024, 18:47

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czwartek, 14 lutego 2008, 00:41 
Offline

Rejestracja: niedziela, 25 lutego 2007, 17:30
Posty: 77
@mazol

Niestety to co napisałeś nie pomaga. Ale mam takie spostrzeżenie jak odpale serwer z parametrem +sv_lan 1 to ludzie mogą wbić ale nie ma serwera na liście a jak bez tego to jest na liście ale pisze, że sie nie da wbić bo coś tam class C.

Oto mój config bo może w nim jest coś źle:

Cytuj:
pausable 1

hostname "wanter.dyn.pl non steam 5v5"

// maximum client movement speed
sv_maxspeed 320

/////////////////////////////////////////////
//sxei antycheat

// czy sxei działa także z połšczeniu z graczami z sieci lokalniej?
// tutaj zdefiniuj numer ip serwera w sieci lokalnej (jeli ma 2 ip, zewn i wewnętrzne)
__sxei_internal_ip 192.168.0.10
// czy sxei jest wymagane na serwerze?
// 0 - nie, ale będzie się pokazywał graczom nie majšcym sxei komunikat żeby zainstalowali, trochę denerwujšcy.
// 1 - tak (domylne)
// -1 - kompletnie deaktywuje działanie pluginu.
__sxei_required 0
// automatycznie sprawdzaj czy jest aktualizacja sxei server na oficjalniej stronie
// 0 - nie, 1 - tak
__sxei_srv_upg 1
/////////////////////////////////////////////


// load ban files
exec listip.cfg
exec banned.cfg


//no recoil
amx_fireatwill_a_spawn 0


//warcraft XP
sv_warcraft3 1
sv_allowwar3vote 1
mp_savexp 0
mp_changeracepastfreezetime 1
sv_daysbeforedelete 2
mp_grenadeprotection 1
sv_wc3icons 0
mp_xpmultiplier 0.5
sv_cheats 1
mp_allowchangerace 1


//High ping kicker
amx_hpk_ping 140
amx_hpk_check 5
amx_maxping_tests 3

//servername3
//server_name "wanter.dyn.pl non steam 5v5"
//server_theme 1

// AFK Kicker
mp_afktime 120s
mp_afkminplayers 4

//flashlight colored_flashbangs.amxx
amx_fb_mode 2


// Serwer cfg

sv_maxrate 15000
sv_minrate 5000
sv_maxupdaterate 150
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voicequality 20
sv_voiceenable 1


//////////////////////////////////////

sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1

////////////////////////////////////////
sv_send_logos 0
sv_send_resources 1
sv_timeout 90
sv_aim 0
sv_gravity 800
sv_region 3


mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.80
mp_c4timer 40
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_freezetime 0
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_friendlyfire 0
mp_roundtime 4.5
mp_maxrounds 25
mp_limitteams 2
mp_startmoney 800
mp_timelimit 25
mp_forcechasecam 0
mp_forcecamera 0
allow_spectators 0
mp_consistency 1
// define amx server for multiple server support
amx_server_id 1
// define frequency in seconds for player info to update database
amx_mystatus_freq 30
amx_reservation 2


Może czegoś w nim brakuje?

Mazol możesz mi podesłać Twoj config i linijkę odpalającą serwer?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 14 lutego 2008, 06:23 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: piątek, 24 września 2004, 09:17
Posty: 299
Lokalizacja: 52°01' N 15°26' E
mazol pisze:
a jaki sprzet masz pod ten serwer?


Żaden wypas to nie jest, znalazłem jakąś płytkę z procem 233 MHz (MMX) do tego 256 RAM. Jej całe zadanie to robić za serwer CS-a w LAN-ie, nic poza tym ... Czy są jakieś minimalne wymagania pod Linuxa ? Pozdrawiam.

_________________
Obrazek

lepiej być znanym pijakiem
niż anonimowym alkoholikiem ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 14 lutego 2008, 16:10 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 23 stycznia 2005, 12:00
Posty: 480
@Kszych

jesli chcesz odpalac CS Source na pentium 233mhz to chyba mija sie to z celem... CS 1.6 na takim kompie to juz porazka... Byc moze owe bledy sa spowodowane wlasnie tym ze procem masz taki a nie inny :) (czytaj nie lepszy od p233)

@wanter

Nie wiem jak jest z serwerami NonSteam a widocznoscia na liscie internetowych, ale to sprawdze...

Na steamowym serwerze wystarczy dopisac sv_region 3 w server.cfg i serwer jest widoczny :)

Co do sv_lan to jesli odpalisz serwer z opcja "1" wowczas bedzie on dzialal w necie jako NONSTEAM (po uprzedniej podmianie engine'ow), natomiast odpalajac z opcja "0" majac podmienione engine'y bedzie wywalalo komunikat ze serwer jest LAN

Co do odpalania serwera to stosuje skrypcik --> ftp://u-mazola.pl/start_serwer

w sekcji PARAMS podajesz parametry uruchomienia HLDS'a

pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 14 lutego 2008, 17:12 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: piątek, 24 września 2004, 09:17
Posty: 299
Lokalizacja: 52°01' N 15°26' E
mazol pisze:
@Kszych
jesli chcesz odpalac CS Source na pentium 233mhz to chyba mija sie to z celem... CS 1.6 na takim kompie to juz porazka...


Jakie rozsądne wymagania sprzętowe ma CS dla LAN-a max 10 userów oczywiście na NND ?

_________________
Obrazek

lepiej być znanym pijakiem
niż anonimowym alkoholikiem ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 14 lutego 2008, 17:52 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 23 stycznia 2005, 12:00
Posty: 480
Nie wiem jak dla source'a jest ale dla HL1 to u mnie na 700mhz juz chodzilo + 384 ramu SD bylo... aczkolwiek lepiej postawic na athlonie xp+ jakims i w zupelnosci wystarczy zwlaszcza ze takie sprzety teraz grosze kosztuja...
Pamieci zawsze im wiecej tym lepiej...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 14 lutego 2008, 18:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: piątek, 24 września 2004, 09:17
Posty: 299
Lokalizacja: 52°01' N 15°26' E
mazol pisze:
Nie wiem jak dla source'a jest ale dla HL1 to u mnie na 700mhz juz chodzilo + 384 ramu SD bylo... aczkolwiek lepiej postawic na athlonie xp+ jakims i w zupelnosci wystarczy zwlaszcza ze takie sprzety teraz grosze kosztuja...
Pamieci zawsze im wiecej tym lepiej...


Mam w LANie kilkudziesieciu userków chciałem im zrobić frajdę, muszę przemysleć temat, thx za pomoc, pozdrawiam ...

_________________
Obrazek

lepiej być znanym pijakiem
niż anonimowym alkoholikiem ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota, 16 lutego 2008, 11:53 
Offline

Rejestracja: niedziela, 25 lutego 2007, 17:30
Posty: 77
U mnie problemem były binarki. Podmieniłem na jakieś znalezione w necie i działa. Teraz odpalam serwer bez opcji sv_lan i jest widoczny na liście serwerów.

Dzięki za pomoc ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota, 16 lutego 2008, 16:44 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 23 stycznia 2005, 12:00
Posty: 480
ale nie jest STEAMOWY? a jesli jest to z neta nie wejda ludzie bo sv_lan 0...
Chyba ze jakis inny sposob juz rozkminili


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota, 16 lutego 2008, 16:52 
Offline

Rejestracja: niedziela, 25 lutego 2007, 17:30
Posty: 77
non steam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 17 lutego 2008, 02:31 
Offline
PGF

Rejestracja: wtorek, 27 czerwca 2006, 14:09
Posty: 2112
Lokalizacja: Poznań
Serwer non steam wymaga sv_lan = 1.

_________________
Dedykowane systemy CRM, e-commerce i witryny korporacyjne.
Software House Poznań


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 21 lutego 2008, 16:52 
Offline
CDN Support

Rejestracja: środa, 12 lipca 2006, 14:46
Posty: 497
Lokalizacja: Sarnaki / Warszawa
JakubC pisze:
...
Milej walki z cziterami.

Pozdrawiam


używając pluginu sXe nie ma takich problemów, ale wcześniej trzeba doinstalować Metamod'a


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 21 lutego 2008, 18:03 
Offline
PGF

Rejestracja: wtorek, 27 czerwca 2006, 14:09
Posty: 2112
Lokalizacja: Poznań
Kimas pisze:
używając pluginu sXe nie ma takich problemów, ale wcześniej trzeba doinstalować Metamod'a

Ale sxe wymaga klienta ze strony usera, nie chodzi na wszystkich systemach, nie da się go zainstalować bez uprawnień administratora, potrafi pokłócić się z antywirusem.

Metamod i tak potrzebujesz, nie wyobrażam sobie serwera bez amxx moda czy czegoś w ten deseń.

Szczerze nie polecam za to HLGuarda, robi drugie tyle obciążenia co sam serwera a można go bez problemu oszukać.

Pozdrawiam

_________________
Dedykowane systemy CRM, e-commerce i witryny korporacyjne.
Software House Poznań


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 22 marca 2009, 23:29 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 16 maja 2004, 21:32
Posty: 1203
Lokalizacja: Bieruń
kurde mnie wywala cos takiego i nie potrafie tego ugrysc:
Cytuj:
./hlds_run -game cstrike +sv_lan 1 +port 27015 +ip 192.168.2.1 +maxplayers 14 +map de_nuke +exec server.cfg
Auto detecting CPU
Using AMD Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 18:01:18 Oct 24 2008 (4352)
STEAM Auth Server
Server IP address 192.168.2.1:27015
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; unable to update local steamclient. Continuing with current version anyway.

Adding master server 69.28.151.162:27010
Adding master server 72.165.61.189:27010
cminterface.cpp (932) : Assertion Failed: NULL != m_hConnection

na ktos na to jakas rade? CS ma tylko stac w lanie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 22 marca 2009, 23:35 
Offline
PGF

Rejestracja: wtorek, 27 czerwca 2006, 14:09
Posty: 2112
Lokalizacja: Poznań
I po tym się wywala? Sprawdzałeś czy działa?

_________________
Dedykowane systemy CRM, e-commerce i witryny korporacyjne.
Software House Poznań


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek, 23 marca 2009, 00:17 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 16 maja 2004, 21:32
Posty: 1203
Lokalizacja: Bieruń
nie wiem czy sie wywala,ale wlaczajac gre nie widze nic w lanie, nic nie zmienialem w konfigach i nie wiem czy sie wogóle uruchamia, odczekuje z 5 min i nic sie nie dzieje.
EDIT
zapomnialem, dodalem sv_lan 1
EDIT2
zrobilem tak jak jest napisane tu: http://www.nnd-linux.pl/modules.php?nam ... cle&sid=59
i nie dziala napisze chyba do autora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek, 30 marca 2009, 09:34 
Offline
MODERATOR

Rejestracja: środa, 24 października 2007, 15:30
Posty: 329
Lokalizacja: Sadowne
Witam,
ja jestem autorem tego opisu ze strony. U mnie i u paru innych osób wszystko było 'okej'. Valve ostatnio(no w październiku) zmieniło wersję protokołu na 48. Zmieniło się też parę mapek. Widzę, że masz procesor AMD, tak jak ja. Więc musisz zainstalować serwer wg. opisu, ale nie podmieniać binarek, tylko zastosować się do poniższego artykuły z wiaderko.com.

: [/] [] ()
Serwer na dwa protokoły, obsługujący graczy NonSTEAM oraz STEAM. Protokół 47 i 48 razem - to już możliwe od kilkunastu dni. Lecz jakoś nie miałem czasu napisać poradnika, więc robię to teraz :) jeżeli masz serwer na procesorze AMD i nie działa Ci modyfikacja, zerknij w dodatkowe uwagi.

Powinieneś skorzystać z info dla proto. 48

Instalacja

Jeżeli masz zainstalowany serwer z protokołem 48:
Ściągnij z załącznika plik
48patch_www.wiaderko.com.rar
Rozpakuj oraz wgraj na serwer
Otwórz plik addons/metamod/plugins.ini i na jego końcu dopisz
linux addons/dproto/dproto_4383_a19_i686.so
Zrestartuj serwer - gotowe!

Jeżeli masz zainstalowany serwer z protokołem 47:
Ściągnij z załącznika plik
47patch_www.wiaderko.com.rar
Upewnij się, iż masz już zainstalowanego, działającego AMXX'a!
Rozpakuj oraz wgraj na serwer
Zrestartuj serwer - gotowe!

Dodatkowe uwagi:
Jeżeli nie możesz wgrać na FTP pliku hlds_run (ponieważ hostingodawca blokuje), a [b]sprzęt oparty jest o procesor AMD[/b], musisz dopisać do linii startowej
[b]-nomaster -binary ./hlds_i686[/b]

Minusy modyfikacji:
Jeżeli modyfikowałeś serwer z protokołu 48, to graczom nonsteam nie będzie się on pokazywać w Ulubionych. Aby wszystko u nich działało ok, muszą zainstalować tego patcha.
Jeżeli modyfikowałeś serwer z protokołu 47, możliwe że nie wszystkim będzie się pokazywać on w Ulubionych (jednak większości tak), Lekiem na to jest ten patch. Ponadto może pojawiać się loss oraz choke.

Pliki:
[url=http://odsiebie.com/pokaz/1883811---e394.html]48patch_www.wiaderko.com.rar[/url]
[url=http://odsiebie.com/pokaz/1212302---d01f.html]47patch_www.wiaderko.com.rar[/url]




EDIT:
Nie masz Metamod'a !


Ostatnio zmieniony wtorek, 31 marca 2009, 21:04 przez Saturas, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek, 31 marca 2009, 17:22 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 16 maja 2004, 21:32
Posty: 1203
Lokalizacja: Bieruń
Cytuj:
Jeżeli masz zainstalowany serwer z protokołem 48:
Ściągnij z załącznika plik
48patch_www.wiaderko.com.rar
Rozpakuj oraz wgraj na serwer
Otwórz plik addons/metamod/plugins.ini i na jego końcu dopisz
linux addons/dproto/dproto_4383_a19_i686.so
Zrestartuj serwer - gotowe!


Jeżeli masz zainstalowany serwer z protokołem 48: --> taki mam
Ściągnij z załącznika plik --> sciagnolem
48patch_www.wiaderko.com.rar
Rozpakuj oraz wgraj na serwer -->rozpakowalem i wgralem
Otwórz plik addons/metamod/plugins.ini i na jego końcu dopisz -->NIE MA TAKIEGO PLIKU I KATALOGU!!
linux addons/dproto/dproto_4383_a19_i686.so
Zrestartuj serwer - gotowe!

EDIT
jest w wer.47 bawie sie dalej :-)

EDIT
i d..a barania nie dziala!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Hosting: Compus-Net
RobertKonik.pl