Freesco, NND, CDN, EOS

http://www.freesco.pl
Dzisiaj jest środa, 24 kwietnia 2024, 00:40

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: środa, 12 lipca 2006, 11:20 
Offline

Rejestracja: czwartek, 13 października 2005, 18:00
Posty: 75
Lokalizacja: Opole
Sytuacja z wczoraj:
jako, że już od jakiegoś czasu mieszkam gdzie indziej, a na miejscu nie mam osoby, której mógłbym powierzyć serwer, to administruję nim zdalnie, a jak net nie działa, to ktoś, kto akurat jest w pobliżu, naciska ctrl+alt+del. Od niedzieli nie było internetu, o czym moja matka poinformowała mnie wczoraj jak już dzwoniła na 0800102102, bo restarty serwera nie pomagały. Od razu wiadomo, że to port na centrali, bo już nieraz się to zdarzyło.
No ale gościu na infolinii jak zwykle rozgarnięty każe posprawdzać kable (przy których NIC nie było ruszane, a modem łapał synchro), potem kazał odłączyć kabel usb od modemu neo, co matka uczyniła.
W końcu zawołała sąsiada-usera, żeby z gościem gadał, a na końcu zadzwoniła do mnie.
Kurna, jeszcze trochę, a by mi pół serwera rozebrali na części przez jakiegoś kretyna :evil: No, ale jak już się dowiedziałem, w jakim stadium jest psucie, to udało się wszystko zrobić :D
Matce kazałem popodłączać wszystkie kable z powrotem i powiedzieć gościowi, że od naszej strony wszystko jest w porządku, bo komputer jest pod LINUXEM, a nie windą i nie mają prawa się robić jakieś jaja ze sterownikami, a tak poza tym, to weźcie kurna zrestartujcie ten cholerny zawieszony port :!: Oczywiście miły PAN :lol: coś tam pomieszał u siebie, stwierdził, że status ok, to żeśmy się rozłączyli, zrobili profilaktyczny restart serwera i...
internet jest 8) nie no, jak jeszcze raz każą pół serwera rozpieprzać po to, żeby port na centrali zrestartować, to im chyba do tej infolinii siakąś atomówkę wyślę :evil:
To tyle jeśli chodzi o wyładowanie nerwów :D:D:D

_________________
NND 07/2005, P200MMX, 32MB RAM, HDD 2GB+bad sectory ;) , Neo512, Sagem f@st 800, 5 userów.

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 12 lipca 2006, 12:26 
Offline

Rejestracja: wtorek, 27 czerwca 2006, 20:35
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
W niebieskiej linii zawsze traci sie duzo czasu. Zawsze ta tym samym, dlatego jak sie dzwoni nalezy na wstepie powiedziec cala formulke co sie zrobilo (odlaczanie kabli, restartowanie kompa, sprawdzanie sterownikow, reinsalacja itp.)

Zawsze na okazje telefonu do tp instalowalem windows, bo pewnie sobie nie poradza z innym systemem.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek, 18 lipca 2006, 09:42 
Offline

Rejestracja: środa, 10 maja 2006, 16:31
Posty: 35
Lokalizacja: Rzeszow
Juz nie dlugo na 0800102102 beda ci mogli zrestartowac port na dslamie od reki, a linuxa nie wspieraja bo taka jest poklityka firmy dominujacej( nie monopolisty), na info sa ludzie ktorzy spokojnie by Ci w linuxie pomogli ale po tym by dostali po lapach :lol: :lol:
a ogolnie to shit

_________________
lamaka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek, 18 lipca 2006, 10:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: środa, 26 października 2005, 13:02
Posty: 1404
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
mi koles z infolinii pomogl ostatnio przy konfiguracji polpaka bo mialem problem koles mi lecial komendami co dokladnie mam robic, jeszcze pozniej mowil zeby zawsze dzwonic po kilka razy az trafie na niego :D

_________________
www.komputer.cuprum.pl
Intel Core 2 DUO QUAD, DUAL DDR2 8GB, GF8800 1 GB, HDD SATAII 750 GB + 750 GB + 80GB + IDE HDD 40 GB, Linux Mandriva 2008 PP


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek, 18 lipca 2006, 10:44 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: sobota, 10 września 2005, 15:25
Posty: 280
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ja akurat ostatnio dzwoniłem na Blue line bo nie było neta i mówie mu że kable są sprawdzone no to przyjoł. A okazało się że sąsiad chciał zmusić wnuczkę do nauki i patafian poszedł do serwera i zamiast wyciągnąć kabel z jej portu to wyciągnoł kabel z modemu od lini. Ręce mi odpadły jak to zobaczyłem


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek, 18 lipca 2006, 13:49 
Offline

Rejestracja: środa, 10 maja 2006, 16:31
Posty: 35
Lokalizacja: Rzeszow
niezłego masz sąsiada :lol: :lol: :lol:

_________________
lamaka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek, 15 sierpnia 2006, 00:01 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 30 lipca 2006, 23:14
Posty: 112
Mnie ostatnio powiedzieli na 0800102102 że INTERNETDSL nie jest łączem ADSL tylko DSL :D :D :D :D :D :D :D :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Hosting: Compus-Net
RobertKonik.pl