Freesco, NND, CDN, EOS

http://www.freesco.pl
Dzisiaj jest niedziela, 20 sierpnia 2017, 17:36

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: wtorek, 18 sierpnia 2009, 13:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: środa, 23 stycznia 2008, 17:32
Posty: 690
Lokalizacja: Pabianice
Cos wysiadla poczta na Waszym forum.
Przy wysylaniu posta php twierdzi ze nie moze
wyslac email. Nie wiem jak jest z PW ... ale
raczej to chyba blad ogolny.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 września 2009, 16:55 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: środa, 23 stycznia 2008, 17:32
Posty: 690
Lokalizacja: Pabianice
Zauwazylem cos dziwnego ... na forum.
Nie wiem czy tak ma byc, ale ustawilem sobie
powiadomienie o odpowiedzi i wszystko jest ok .
Listy ladnie przychodza bo czemu mialy by nie przychodzic, ale
jesli kliknie sie w odnosnik umieszczony w poczcie to forum
nie odznacza tego tematu jako przeczytany. Mozna zamknac
forum i ponownie na nie wejsc, a przed chwila przeczytana
wiadomosc swieci sie jako nie przeczytana.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 września 2009, 20:15 
Offline
PGF

Rejestracja: wtorek, 27 czerwca 2006, 14:09
Posty: 2112
Lokalizacja: Poznań
Zdarza się. Usuń z przeglądarki wszystkie ciasteczka z forum.freesco.pl, będzie ok.

_________________
Jakub Cichocki

cogitech group | reklama, marketing, informatyka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 września 2009, 20:57 
Offline
Honorowy Admin

Rejestracja: piątek, 5 lipca 2002, 17:30
Posty: 7798
Lokalizacja: Słupsk
Nie zauważyłem wątku. Powinien być na innym forum i go przenoszę. Faktycznie z mailingiem było coś nie tak, więc założyłem dedykowane konto na wp, żeby zepchnąć mailing na inny podmiot ;)

_________________
Obrazek Belfer.one.PL
Obrazek Audio Cafe


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 września 2009, 21:06 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: środa, 23 stycznia 2008, 17:32
Posty: 690
Lokalizacja: Pabianice
Rany julek ... tylko nie na Wp, ale niech Ci
bedzie Jozek i jak wolisz ...
Tam czasem ginie poczta.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 września 2009, 21:08 
Offline
PGF

Rejestracja: wtorek, 27 czerwca 2006, 14:09
Posty: 2112
Lokalizacja: Poznań
Owszem, bardzo często, ale z forum nie dostajesz żadnych niezwykle ważnych maili.

_________________
Jakub Cichocki

cogitech group | reklama, marketing, informatyka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 września 2009, 21:10 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: środa, 23 stycznia 2008, 17:32
Posty: 690
Lokalizacja: Pabianice
W razie odpowiedzi na wazne watki to moze byc wazne.
Dziekuje za odpowiedz i juz wszystko wiem. Poprostu tylko
na to chcialem zwrocic bo zdajecie sie przywiazywac
wage do nawet najdrobniejszych wydazen :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Hosting: Compus-Net
RobertKonik.pl