Freesco, NND, CDN, EOS

http://www.freesco.pl
Dzisiaj jest niedziela, 22 października 2017, 08:18

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: środa, 2 kwietnia 2008, 20:18 
Offline

Rejestracja: czwartek, 16 listopada 2006, 00:28
Posty: 2
Witam mam mały problem i nie wiem jak mu zaradzić a mianowicie mam jednego kolesia w sieci i co jakiś czas karta sieciowa u niego pada , kable idą po elewacji budynku a do tego samego switscha podpięte są inne osoby i na dodatek ok 30 m przewieszka a jak na złość tylko ten koleś mi sie pali .
Kabla jest ok 20 m i nie przechodzi blisko żadnego piorunochronu ( miał tez kabel 4 metrowy ale przechodził przez jeden piorunochron ) teraz mam z nim problem bo już dość mam tłumaczenia ze to wina jego sprzętu bo on jest jedynym takim rodzynkiem w całej sieci a jest w niej ok 40 osób .
Myślałem o tym ze są w tym budynku problemy z zasilanie tylko jak to udowodnić i uwolnić się lub naprawić to uszkodzenie .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa, 2 kwietnia 2008, 20:32 
Offline
PGF

Rejestracja: sobota, 15 marca 2003, 13:54
Posty: 2780
szyna pisze:
Witam mam mały problem i nie wiem jak mu zaradzić a mianowicie mam jednego kolesia w sieci i co jakiś czas karta sieciowa u niego pada , kable idą po elewacji budynku a do tego samego switscha podpięte są inne osoby i na dodatek ok 30 m przewieszka a jak na złość tylko ten koleś mi sie pali .
Kabla jest ok 20 m i nie przechodzi blisko żadnego piorunochronu ( miał tez kabel 4 metrowy ale przechodził przez jeden piorunochron ) teraz mam z nim problem bo już dość mam tłumaczenia ze to wina jego sprzętu bo on jest jedynym takim rodzynkiem w całej sieci a jest w niej ok 40 osób .
Myślałem o tym ze są w tym budynku problemy z zasilanie tylko jak to udowodnić i uwolnić się lub naprawić to uszkodzenie .


Moja sugestia - niech wymieni zasilacz w komputerze, inaczej niech sam sobie zawozi karty do serwisu na gwarancję . :wink:

_________________
Internet TV telefon - Nakło nad Notecią
NoNieno.pl - urywa gacie :)
Szybkie kobiety i piękne samochody


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 kwietnia 2008, 20:35 
Offline
PGF

Rejestracja: piątek, 25 lutego 2005, 18:22
Posty: 1430
Lokalizacja: Elbląg
A komputer ma wpięty do gniazda z uziemieniem/zerowaniem, czy bez ?
O zasilanie chodzi rzecz jasna.

_________________
F33/F07,F11,F13,F17
ObrazekObrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 kwietnia 2008, 22:38 
Offline

Rejestracja: czwartek, 16 listopada 2006, 00:28
Posty: 2
Budynek jest stary nie ma właściwego zerowania tz zero robocze i ochronne to to samo , ma listwę antyprzepieciową i na dodatek spalił kartę sieciową w laptopie z tym że laptop nie ma baterii wiec działał na zasilaniu z sieci . Powiedzcie jak mu udowodnić ze to może być jego wina bo całkowicie nie bierze tego pod uwagę .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa, 2 kwietnia 2008, 22:43 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: poniedziałek, 15 sierpnia 2005, 09:59
Posty: 287
Lokalizacja: Lublin
Sama instalacja jest już po części Twoją winą. A już gwóźdź do trumny to spalony LAN w lapku. Można by się kłócić i zrobić pomiary Twojej sieci, ale co tu mierzyć...kable po elewacji.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 3 kwietnia 2008, 09:51 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 8 kwietnia 2007, 15:17
Posty: 383
kiedyś czytałem gość miał podobny problem i też była przewieszka. Okazało się że te switche co miał były kiepskie i uwalało karty. Założył bodajże switch planeta i po problemie.
Ale różne są warunki ja bym spróbował dać osobnego switcha do kolesia.

temat był gdzieś na trzepaku

_________________
Jeśli post okazał się pomocny kliknij Pomógł
GG: 9822296
Obrazek
Multimo 2Mb


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek, 3 kwietnia 2008, 11:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: wtorek, 11 stycznia 2005, 18:58
Posty: 197
Lokalizacja: mazowieckie
szyna pisze:
Witam mam mały problem i nie wiem jak mu zaradzić a mianowicie mam jednego kolesia w sieci i co jakiś czas karta sieciowa u niego pada ....


Zastosuj u gościa coś takiego http://www.cyberbajt.pl/cyber.php?get=produkt,303

_________________
intel D201GLY2A, nano-ITX, celeron220 1,2GHz, load average: 0.25, 0.21, 0.21, 2GB DDR2, 320HDD SATA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 3 kwietnia 2008, 20:34 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: sobota, 14 maja 2005, 15:07
Posty: 3177
Lokalizacja: Busko-Zdrój
testowalem powyzsze rozwiazanie - zabezpieczy sieciowke ale i nastreczy mase roblemow z dostepem do netu.

_________________
Pomógł? wypij jego zdrowie.
http://nnd-linux.pl/faq.php
http://wiki.nnd.freesco.pl/index.php/FAQ


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 3 kwietnia 2008, 20:59 
Offline
MODERATOR

Rejestracja: sobota, 30 lipca 2005, 14:08
Posty: 3984
Lokalizacja: Rzeszów
Jedyne dzialajace bez zarzutow protectnety to te z APC. Mozna je dostac w elmacie za ok 75zl netto.

_________________
FAQ dla NND: http://nnd-linux.pl/faq.php
Doswiadczenie, to cos, co zdobywasz tuz po chwili w ktorej go potrzebowales.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 3 kwietnia 2008, 23:06 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: sobota, 14 maja 2005, 15:07
Posty: 3177
Lokalizacja: Busko-Zdrój
albo zrobic samemu uzywajc elementow o wyzszym napieciu.

_________________
Pomógł? wypij jego zdrowie.
http://nnd-linux.pl/faq.php
http://wiki.nnd.freesco.pl/index.php/FAQ


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Hosting: Compus-Net
RobertKonik.pl