Freesco, NND, CDN, EOS

http://www.freesco.pl
Dzisiaj jest środa, 18 czerwca 2025, 08:01

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czwartek, 27 stycznia 2005, 17:41 
Offline

Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2005, 12:43
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn
Mam takie pytanko chodzi o dsl'a od tpsa
mam postawiony router na freesco 0.27 i wszystko dziala ok tylko czasem a nawet czesto zawiesza sie modem od tpsa a ja nie znam tego przyczyny
Cos kiedys tu czytalem ze moze byc problem z wieksza ilościa adresow IP (mam dsl'a 2MB) i modem sobia z nia nie radzi i tu moje pytanie czy da sie z tym cos zrobic????


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek, 27 stycznia 2005, 20:11 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: piątek, 30 kwietnia 2004, 12:45
Posty: 176
Lokalizacja: Lublin
sprawdź , co leczy te usterkę ( restart serwera czy restart modemu) niewykluczone że linia nie spełnia warunków technicznych i poprostu po jakims czasiue powoduje to zawieszanie sie modemu (leczy to wyłączenie i właczenie modemu) !!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek, 28 stycznia 2005, 10:03 
Offline

Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2005, 12:43
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn
wszelkie usterki leczy wylaczenie i wlaczenie modemu linia jest dosyc nowa i nie daleko centrali ale na tej samej linii podpiety jest fax chcalbym zaznaczyc ze w ostatnim tygodniu restartowalem modem z 10 razy i to bez roznicy czy ktos korzystal z faksu czy nie. moze ktos wie czy przypadkiem tepsa nei robi jakis nie wprowadza jakis udogodnien.

CZy jest jakis sposob zeby modem mozna bylo zrestartowac automatyczne??

Oczywiscie freesco dziala bez zarzutow

Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek, 28 stycznia 2005, 21:30 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: piątek, 30 kwietnia 2004, 12:45
Posty: 176
Lokalizacja: Lublin
linia moze być mocno zaszumiona , mimo to że jest b.blisko centrali (np jakieś ISDN- w kablu ) proponuję neknąc tepse , oni bardzo szybko reaguja - zresztą o ile mi wiadomo dsl-ami zajmuje sie POLPAK , jak ja miałem problemy reagowali w przeciągu 15 minut nr tel 0800120811
POZDRAWIAM!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek, 4 lutego 2005, 00:04 
Offline

Rejestracja: poniedziałek, 15 lipca 2002, 21:46
Posty: 51
Nękaj TELEKOMUNE to jest ich wina w 100% miałem to samo. Zrobiłem 15 zgłoszeń w POLPAKU, dwa razy wymieniali mi modem, a prawdziwa przyczyna była na centrali. Tzn przepieli mnie na inną szyne i już od tamtej pory nie mam z tym problemów. ALe co nerwów natraciłem to moje. I jeszcze jedno nie zgadzaj się na zamykanie zgłoszeń tłumacz się tym że usterka występuje nieregularnie itd. POWODZENIA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Hosting: Compus-Net
RobertKonik.pl