Freesco, NND, CDN, EOS

http://www.freesco.pl
Dzisiaj jest poniedziałek, 17 grudnia 2018, 17:06

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: niedziela, 29 października 2006, 20:21 
Offline

Rejestracja: wtorek, 17 stycznia 2006, 13:40
Posty: 11
Jak w opisie skanuje nmapem -sS i -sT i ciagle pokazuje otwarty port www. Netcat rowniez to potwierdza. Ipfwadmem blokuje co sie da, czyszczac reguly wszystkich trzy lancuchow. Nastenie ustawiam domsylna regule na deny i ciagle to samo. Moze ktos bedzie tak mily i napisze czy to normalne czy moze cos schrzanilem?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 29 października 2006, 20:58 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 29 stycznia 2006, 18:28
Posty: 173
po pierwsze,
kąd sprawdzasz czy porty są otwarte?
sieć wew. czy zew.?

jeśli wew. to sprawdź czy to nie jest np. control panel.

czy restartowałeś firewall'a?

najlepszym (IMHO) sposobem sprawdzenia portów jest skaner symanteca.
security.symantec.com

ponadto, sprawdź czy ten port nie jest przekierowany.

_________________
Kiedyś też będę informatykiem... :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 29 października 2006, 21:11 
Offline

Rejestracja: wtorek, 17 stycznia 2006, 13:40
Posty: 11
Chyba sprawdzalem z obu siec, aktualnie testuje z zewnetrznej. Firewall co chwile resetuje, w setupie dezaktywowalem www i podczas uruchamiania nie startuje. Mimo to nadal 80 opiera sie przed zamknieciem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 29 października 2006, 21:26 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 29 stycznia 2006, 18:28
Posty: 173
jeśli masz taki sam wynik z symanteca, to nie bardzo wiem co się dzieje.

co instalowałeś?

_________________
Kiedyś też będę informatykiem... :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 29 października 2006, 22:32 
Offline
PGF

Rejestracja: niedziela, 14 lipca 2002, 14:33
Posty: 3234
Lokalizacja: Radziejów
ustaw w setupie dla http - local (s)

_________________
Nie jestem NEKROMANTĄ, nie wróżę z flaków!
Alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w największych ilościach!
Przeczytaj nim zapytasz
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 29 października 2006, 23:22 
Offline

Rejestracja: wtorek, 17 stycznia 2006, 13:40
Posty: 11
Moze ktos napisac czemu tak sie dzieje bo pisze prace no i wlasnie przy skanowaniu portu taki burak mi wyszedl, i nie bardzo wiem jak to skomentowac?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 29 października 2006, 23:40 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: niedziela, 29 stycznia 2006, 18:28
Posty: 173
jeśli nie będziesz odpowiadał na nasze pytania, to na pewno Ci nic nie powiemy.

_________________
Kiedyś też będę informatykiem... :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 29 października 2006, 23:50 
Offline
PGF

Rejestracja: niedziela, 14 lipca 2002, 14:33
Posty: 3234
Lokalizacja: Radziejów
Rogal01 pisze:
Moze ktos napisac czemu tak sie dzieje bo pisze prace no i wlasnie przy skanowaniu portu taki burak mi wyszedl, i nie bardzo wiem jak to skomentowac?


http://zciech.w.interia.pl/rc_masq.htm

1. Nic tak dobrze nie chroni sieci wewnecznej jak NAT (maskarada)
(nat jest jak wodospad)
2. Porty na ktorych nic nie slucha nie wymagaja ochrony

_________________
Nie jestem NEKROMANTĄ, nie wróżę z flaków!
Alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w największych ilościach!
Przeczytaj nim zapytasz
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Hosting: Compus-Net
RobertKonik.pl