Spox
Postaram się zebrać więcej informacji, to może coś wspólnymi siłami wymyślimy.
Wcale nie narzekam na Freesco, a wspomniałem o nim, bo akurat na nim chodzi mój router.
Uważam, że freesco to zgrabny(jeśli tak można nazwać) i dobrze pomyślany systemik do takich właśnie zastosowań, ale nie potrawię go sam odpowiedno skonfigurować.
Może trochę za dużo wymagam od uczestników forum, odnośnie znajości zachowania gry sh2 w trybie multiplayer, ale zawsze jest nadzieja, że ktoś już przez to przeszedł i zna odpowiedź.
W dokumentacji którą dostałem z grą, nic nie pisze o sieci, ponieważ oficjalnie gra była sprzedawana bez trybu mp, tylko po wypuszczeniu na rynek CommandDestroyera, miał się ukazać patch dbsługujący sieć i tak też się stało.
Dlatego dodatkowych informacji trzeba szukać na własną rękę u różnych źródeł, co trochę komplikuje sprawę.
Wydaje mi się, że gra obsługuje tylko protokół TCP , bo przy próbie inicjacji gry w Lanie są dostępne ustawienia typowe dla tylko tego protokołu, ale mogę się mylić.
W każdym bądź razie dzięki za info
Pozdrawiam