Freesco, NND, CDN, EOS
http://forum.freesco.pl/

Klasa dla gier
http://forum.freesco.pl/viewtopic.php?f=22&t=11813
Strona 1 z 1

Autor:  Felek [ piątek, 24 marca 2006, 20:43 ]
Tytuł:  Klasa dla gier

Witam. Dodalem do htb klase dla gier, porty udp 27015:27090. Wylapuje pakiety poprzez iptables -t mangle -A PREROUTING -p UDP 27015:27090 -j MARK --set-mark
No ale jak jest duzy ruch, to pingi sa olbrzymie, co na to zaradzic, ustalilem dosc duza wartosc. Chodzi tu o upload, bo lacza w dol jest jeszcze duuuuzo. Prosze o jakies pomysly i pozdrawiam !!!

Autor:  -MW- [ piątek, 24 marca 2006, 23:19 ]
Tytuł: 

jesli na laczu jest ruch w okolicach 70% Uploadu czy downloadu to nawet takie cuda nie pomoga.

w opisie niceshapera autor troche przesadzil z dodaniem wpisu ze klienci moga spokojnie grac :)

Autor:  TheL [ sobota, 25 marca 2006, 01:17 ]
Tytuł: 

co do gier to jest z tym zawsze problem jesli je przycinasz zostaw je na full jesli chcesz zeby dalo sie grac

Autor:  Felek [ sobota, 25 marca 2006, 02:03 ]
Tytuł: 

Czyli jedynym trafnym rozwiazaniem jest puszczenie danych portow na mniej obciazone lacze. Generalnie najwiekszy ruch generuje p2p wiec moze troszke przyciac p2p, lacze bedzie wtedy czystsze, no nic, bede cos kombinowal. Dzieki za odpowiedz, pozdrawiam.

Autor:  Felek [ niedziela, 26 marca 2006, 18:02 ]
Tytuł: 

Rozwiazalem ten problem. Na glownej klasie dla interfejsu wyjsciowego stworzylem podklase o predkosci 400kbit/s do niej podpialem userow. A do glownej klasy podpialem klase dla gier. Na chwile obecna to dziala. No ale jak przybedzie userow, to sie zobaczy. Musze skompilowac nowe ipp2p, bo to juz nie wylapuje tak kochanych zamulaczy :lol:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/