Freesco, NND, CDN, EOS http://forum.freesco.pl/ |
|
[Problem] P2P + Niceshaper + VoIP + squid http://forum.freesco.pl/viewtopic.php?f=22&t=16692 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | suawek [ wtorek, 18 marca 2008, 20:24 ] |
Tytuł: | [Problem] P2P + Niceshaper + VoIP + squid |
Witam Pewnie za chwile dostane opieprz, ale po zmudnych poszukiwaniach nie moge znalezc tego co mnie interesuje: - skladnego opisu konfiguracji niceshaper0.6 celem ograniczenia pastwienia sie p2p nad moim skromnym laczem - opisu jak dodawac uslugi, lapane za pomoca layer7, ktore maja isc pasmem priorytetowym - chodzi tu glownie o protokol SIP. Opis konfguracji nice0.6 i squid gdzie widzialem i jest dosc zrozumialy ![]() Obecnie uzywam sprawujacego sie dosc dobrze HTB. To dosc dotyczy wzrastajacych pingow przy grze w CS, gdy tylko ktos zacznie sciaganie (nawet gdy transfer ta osoba ma rzedu 30 kB/s - max lacza to 230 kB/s - to i tak ping skacze do poziomu 200 ms). Liczba polaczen w normie (ok. 10/usera). Dlategotez w ramach testow pragne sprawdzic osiagi jakie dam rade uzyskac stosujac niceshaper'a. Dzieki za pomoc, wyrozumialosc i takie tam ![]() Pozdrawiam suawek |
Autor: | -MW- [ wtorek, 18 marca 2008, 22:05 ] |
Tytuł: | |
nic sie nie zmieni a tylko wzrosnie zajetosc procesora ![]() zmniejsz wielkosc dostepnego pasma na hosta a bedzie lepiej. |
Autor: | urug [ wtorek, 18 marca 2008, 22:36 ] |
Tytuł: | |
z wlasnych doswiadczen wiem, ze nie da sie pogodzic cs i p2p. mowie to oczywiscie o super wygodnej grze w cs. Milem juz htb z wydzielonymi portami dla cs a i tak da sie zauazyc okresowe lagowanie |
Autor: | tasiorek [ środa, 19 marca 2008, 12:04 ] |
Tytuł: | |
urug pisze: z wlasnych doswiadczen wiem, ze nie da sie pogodzic cs i p2p
Zapomniales dodac na laczu neostrado/dslopodobnym. Na porzadnym symetryku z normalna wydajnoscia pakietowa wszystko jest w porzadku. |
Autor: | Orzel [ czwartek, 20 marca 2008, 17:14 ] |
Tytuł: | |
Dropujesz pakiety powyżej 1500b zwłaszcza w udp + limit połączeń na usera w tcp + limit nowych połączeń/s w udp i pociągnie. testowane na 2 x dsl 4000 /70 osób - można grać i ściągać, co nie zmienia faktu że to już gimnastyka a symetryk to symetryk ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |