Freesco, NND, CDN, EOS http://forum.freesco.pl/ |
|
Męcze EXIMA http://forum.freesco.pl/viewtopic.php?f=24&t=15301 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marcjan [ wtorek, 8 maja 2007, 13:25 ] |
Tytuł: | Męcze EXIMA |
Wiem żę nararzam się co niektórym, ale zapytam. Co oznacza ten zapis w logach: ![]() 2007-05-08 13:17:52 Start queue run: pid=31001 2007-05-08 13:17:52 End queue run: pid=31001 2007-05-08 13:19:13 no host name found for IP address 213.25.141.6 2007-05-08 13:19:13 H=(marcinsz) [213.25.141.6] rejected AUTH LOGIN: STARTTLS required before AUTH 2007-05-08 13:19:13 H=(marcinsz) [213.25.141.6] sender verify fail for <marcin@polkowice.net.pl>: Unknown user 2007-05-08 13:19:13 H=(marcinsz) [213.25.141.6] F=<marcin@polkowice.net.pl> rejected RCPT <marcin@polkowice.eu>: Sender verify failed 2007-05-08 13:19:13 unexpected disconnection while reading SMTP command from (marcinsz) [213.25.141.6] 2007-05-08 13:19:30 no host name found for IP address 213.25.141.6 2007-05-08 13:19:30 TLS error on connection from (marcinsz) [213.25.141.6] (SSL_CTX_use_certificate_chain_file): error:02001002:system library:fop |
Autor: | Maciek [ wtorek, 8 maja 2007, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Ludzie zacznijcie się uczyć angielskiego, skoro ja - relikt peerelu - daję sobie z tym radę, tym bardziej ci wszyscy, którzy są młodsi. Exim zakomunikował ci, że: 1. odrzucono logowanie z powodu braku STARTTLS - jeden z nazwijmy to elementów komunikacji międzu serwerami oraz między serwerem a klientem. 2. odrzucono odbiorcę z powodu braku weryfikacji nadawcy. 3. niespodziewanie zakończyło się połączenie SMTP z numerem 213.25.141.6. 4. a zakończyło się bo, 213.25.141.6 nie ma nazwy kanonicznej, tylko numer, a tak nie wolno wysyłać poczty, takich sztuczek to spamerzy używali... 5. a na koniec jeszcze, podczas połączenia był błąd TLS. Średnio rozgarnięty admin wysnułby z tego następujące wnioski: 1. Dlaczego IP, z którego korzystam nie ma nazwy (nie ma domeny i nie ma revDNS). Czy założyłem domenę jakąś? Czy mój dostawca internetu ma skonfigurowane revDNS? Czy mogę w tym zakresie coś zrobić, czy dać sobie spokój z pocztą? (Nawiasem mówiąc większość IP, z których pisałeś na forum nie ma reva.) 2. Dlaczego są zgłaszane błędy TLS? Czy wygenerowałem certyfikat prawidłowo? A może w ogóle nie wygenerowałem certyfikatu? Czy ścieżki w moim pliku konfiguracyjnym są prawidłowe? 3. A jeśli na drugie pytanie padną odpowiedzi wykluczające błędy, to czy mam odpowiednią wersję exima w stosunku do systemu? Może być bowiem tak, że starsza wersja systemu i nowy exim się kłócą ze względu na wersję openssl. Co było do okazania. Pozdrawiam i życzę owocnej pracy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |