Freesco, NND, CDN, EOS
http://forum.freesco.pl/

ta Tepsa jest coraz śmieszniejsza :/
http://forum.freesco.pl/viewtopic.php?f=28&t=12970
Strona 1 z 1

Autor:  Adrian1985 [ środa, 12 lipca 2006, 11:20 ]
Tytuł:  ta Tepsa jest coraz śmieszniejsza :/

Sytuacja z wczoraj:
jako, że już od jakiegoś czasu mieszkam gdzie indziej, a na miejscu nie mam osoby, której mógłbym powierzyć serwer, to administruję nim zdalnie, a jak net nie działa, to ktoś, kto akurat jest w pobliżu, naciska ctrl+alt+del. Od niedzieli nie było internetu, o czym moja matka poinformowała mnie wczoraj jak już dzwoniła na 0800102102, bo restarty serwera nie pomagały. Od razu wiadomo, że to port na centrali, bo już nieraz się to zdarzyło.
No ale gościu na infolinii jak zwykle rozgarnięty każe posprawdzać kable (przy których NIC nie było ruszane, a modem łapał synchro), potem kazał odłączyć kabel usb od modemu neo, co matka uczyniła.
W końcu zawołała sąsiada-usera, żeby z gościem gadał, a na końcu zadzwoniła do mnie.
Kurna, jeszcze trochę, a by mi pół serwera rozebrali na części przez jakiegoś kretyna :evil: No, ale jak już się dowiedziałem, w jakim stadium jest psucie, to udało się wszystko zrobić :D
Matce kazałem popodłączać wszystkie kable z powrotem i powiedzieć gościowi, że od naszej strony wszystko jest w porządku, bo komputer jest pod LINUXEM, a nie windą i nie mają prawa się robić jakieś jaja ze sterownikami, a tak poza tym, to weźcie kurna zrestartujcie ten cholerny zawieszony port :!: Oczywiście miły PAN :lol: coś tam pomieszał u siebie, stwierdził, że status ok, to żeśmy się rozłączyli, zrobili profilaktyczny restart serwera i...
internet jest 8) nie no, jak jeszcze raz każą pół serwera rozpieprzać po to, żeby port na centrali zrestartować, to im chyba do tej infolinii siakąś atomówkę wyślę :evil:
To tyle jeśli chodzi o wyładowanie nerwów :D:D:D

Autor:  Husio [ środa, 12 lipca 2006, 12:26 ]
Tytuł: 

W niebieskiej linii zawsze traci sie duzo czasu. Zawsze ta tym samym, dlatego jak sie dzwoni nalezy na wstepie powiedziec cala formulke co sie zrobilo (odlaczanie kabli, restartowanie kompa, sprawdzanie sterownikow, reinsalacja itp.)

Zawsze na okazje telefonu do tp instalowalem windows, bo pewnie sobie nie poradza z innym systemem.

Autor:  Lamaka [ wtorek, 18 lipca 2006, 09:42 ]
Tytuł: 

Juz nie dlugo na 0800102102 beda ci mogli zrestartowac port na dslamie od reki, a linuxa nie wspieraja bo taka jest poklityka firmy dominujacej( nie monopolisty), na info sa ludzie ktorzy spokojnie by Ci w linuxie pomogli ale po tym by dostali po lapach :lol: :lol:
a ogolnie to shit

Autor:  TheL [ wtorek, 18 lipca 2006, 10:14 ]
Tytuł: 

mi koles z infolinii pomogl ostatnio przy konfiguracji polpaka bo mialem problem koles mi lecial komendami co dokladnie mam robic, jeszcze pozniej mowil zeby zawsze dzwonic po kilka razy az trafie na niego :D

Autor:  blackangel [ wtorek, 18 lipca 2006, 10:44 ]
Tytuł: 

Ja akurat ostatnio dzwoniłem na Blue line bo nie było neta i mówie mu że kable są sprawdzone no to przyjoł. A okazało się że sąsiad chciał zmusić wnuczkę do nauki i patafian poszedł do serwera i zamiast wyciągnąć kabel z jej portu to wyciągnoł kabel z modemu od lini. Ręce mi odpadły jak to zobaczyłem

Autor:  Lamaka [ wtorek, 18 lipca 2006, 13:49 ]
Tytuł: 

niezłego masz sąsiada :lol: :lol: :lol:

Autor:  luk1401 [ wtorek, 15 sierpnia 2006, 00:01 ]
Tytuł: 

Mnie ostatnio powiedzieli na 0800102102 że INTERNETDSL nie jest łączem ADSL tylko DSL :D :D :D :D :D :D :D :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/