Witam,
Jestem bardzo początkującym użytkownikiem Freesco i bardzo proszę o wyrozumiałość. Niestety jestem również troche zielony co do wyszukiwania pomocnych informacji w internecie.
Niedawno zainstalowałem internet przez telewizję kablową modemem podłączonym do karty sieciowej. Postanowiłem podzielić łącze na 2 komputery. W tym celu zmontowałem komputer z 2 kartami sieciowymi. Pobrałem wersje Freesco 0.2.7 i wrzuciłem ją na dyskietkę. Podłączyłem wszystko następująco:
[Modem kablówki]<=>[(eth0-IP pobiera z modemu)Komputer z Freesco(eth1-stałe IP)]<=>[Switch]<=>[2 komputery-IP uzyskują z routera]
Skonfigurowałem Freesco wg. dostępnych opracowań (
http://www.freesco.pl/html/modules.php? ... cle&sid=11 ) i prawie wszystko działa.
Internet chodzi bez problemów, router mogę konfigurować ze strony przegladarki, wszystko się pinguje.
Problem się pojawia jak włączę Outlooka i próbuje wysłać email.
Dostaję następującą bardzo dziwną informację:
"Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'Xxxx', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:xxx.xxx.xxx.xx] Twoj adres IP znajduje sie na publicznej czarnej liscie - zobacz strone
http://dsbl.org/listing?xxx.xxx.xxx.xxx oraz
http://profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / your IP address is blacklisted - see
http://dsbl.org/listing?xxx.xxx.xxx.xx and
http://profil.wp.pl/bulk_email_policy.html', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC69".
Poczta się normalnie odbiera ale nie wysyła.
Emaile się normalnie wysyłają jeśli odłącze router:
[Modem kablówki]<=>[1 komputer-IP uzyskuje z modemu].
Niewiem dokładnie co mam robić, z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam.